Viser innlegg med etiketten ferie. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten ferie. Vis alle innlegg

mandag 6. oktober 2008

I'm baaack







Heisann=). Er tilbake fra Sveits nå. Er nettopp ferdig på skolen for i dag, og er veldig sliten etter den lange reisen i går. Jeg måtte stå opp kl halv 6 om morgenen, ta taxi, tog, fly til København, fly til Oslo for så å endelig være hjemme. Det ble da selvfølgelig mye tid til overs på flyplassene og det betyr tax free! Kjøpte med blandt annet ett pudder fra YSL og et sminkesett fra Chanel.

De to nederste bildene er av litt av det jeg kjøpte da jeg var i Sveits; b.la. joggesko, skoletter, flere topper, en bukse, genser, cardigan, lue og veske med nagler + litt til. Jeg elsker å shoppe<3

Dette var min andre tur til sveits i år og det var like flott som sist gang. Jeg prøvde desverre ikke å spille alpehon denne gangen heller, så ikke vent noen fantastiske bilder.
Vi blogges X O

tirsdag 30. september 2008

Ich liebe Schweitz <3




Heisann! Jeg blir å ta ett par dagers pause i blogginga, fordi jeg skal en tur til sveits og besøke Mormor. Sveits er fantastisk! Det blir deilig å finne tilbake til sine sveitsiske røtter (jeg er jo tross alt 1/4 sveitsisk) og å møte bestemor igjen, vi møtes faktisk ikke mer enn en gang i året. Ellers så er det supre shopping muligheter i byen jeg skal til, også har de jo Starbucks og hele pakka. Men nå har jeg ikke tid til å skrive mer, skal jo trossalt pakke for morgendagen. I mellomtiden kan du stuere bildene med litt typiske sveitsiske ting. Jeg har faktisk prøvd å spille alpehorn engang før da jeg var på besøk. Hvis jeg prøver det igjen på denne turen, lover jeg å legge ut bilder. Fikk du forresten pluttselig veldig lyst på sjokolade?
PS: Ragnhild, hvis du tilfeldigvis skulle lese bloggen i morgen, gratulerer med dagen!