torsdag 9. oktober 2008

Jan Thomas..


Jeg slo nettopp av Tv'en etter å ha sett på siste del av Torsdagsklubben. Jan Thomas var blandt annet gjest og da han ble spurt om hva han ser på, når han ser på Tv svarte han noe i linjene av : "The Hills, fordi det er en seriøst reality dokumentar. Og Beat For Beat..jeg er ledig på tirsdag, hvis de, har innspillinger da, jeg har veldig lyst å være med nemlig.. jeg har gehør på begge ørene og synger rent." Da Thomas Gjertsen foreslo Dagsrevyen og om J T så Dagsrevyen på NRK1 eller TV2, utbrøtt Jan Thomas at : "Nei de på NRK må jeg bli betalt for å se på...de ser jo ut som om de har vært døde i 50 år...de trenger en ordenklig makeover...jeg er forsåvidt ledig hvis de trenger hjelp til makeoverne...jeg klarer jo aldri å konsentrere meg om nyhetene, jeg tenker bare på hvor forferdelig de ser ut på håret."

Otto Jespersen avsluttet programmet med en tale som utrykkte hans følelser ovenfor at Tromsø OL 2018 ikke blir noe av. Det var interessant kan man si og legges det ut på YouTube må man bare se det.

Dette er god underholdning.

Ingen kommentarer: