mandag 6. oktober 2008

I'm baaack







Heisann=). Er tilbake fra Sveits nå. Er nettopp ferdig på skolen for i dag, og er veldig sliten etter den lange reisen i går. Jeg måtte stå opp kl halv 6 om morgenen, ta taxi, tog, fly til København, fly til Oslo for så å endelig være hjemme. Det ble da selvfølgelig mye tid til overs på flyplassene og det betyr tax free! Kjøpte med blandt annet ett pudder fra YSL og et sminkesett fra Chanel.

De to nederste bildene er av litt av det jeg kjøpte da jeg var i Sveits; b.la. joggesko, skoletter, flere topper, en bukse, genser, cardigan, lue og veske med nagler + litt til. Jeg elsker å shoppe<3

Dette var min andre tur til sveits i år og det var like flott som sist gang. Jeg prøvde desverre ikke å spille alpehon denne gangen heller, så ikke vent noen fantastiske bilder.
Vi blogges X O

Ingen kommentarer: