tirsdag 23. september 2008

Inspiration


Hei! Som mitt innlegg nummer to i bloggen min, fant jeg ut at det er viktig for meg å vise hva og hvem som inspirerer min moteverden. Jeg elsker moten som man ser på verdens catwalker, men de som inspirerer meg mest til hverdags er stilsikre moteikoner som klarer å ta de kule (men iblandt litt vel spesielle) trendene fra catwalkene og bruke det sammen med sin egne personlige stil. Jeg elsker det også når personer har sin egen personelige stil som de ikke lar påvirke av trendene. Det finnes mange eksmempler på slike personer blandt annet: Kate Moss, Rachel Bilson, Keira Knightley, Stella McCartney, Olsen tvillingene, og 50/60 tallets favoritter Audrey Hepburn og Twiggy med flere.
Ellers, så er jeg besatt av sko og vesker og har vel flere par pumps enn den gjennomsnittlige 16 åringen. Og mine store stolthet er et par sølv, Steve Madden pumps med spiss tå og et par vintage grønne og blå Banana Republic sandaler jeg elsker. Skal se om jeg klarer å få tatt bilder av dem etterhvert.
Blogges senere<3

Ingen kommentarer: